Nadat je je als adviseur hebt aangemeld via onze website, komen we in contact met voor een kennismakingsgesprek. Verloopt deze voor beide partijen naar wens, dan activeren we een account binnen ons Maximus Taxatie Management Systeem (MTMS). Met MTMS kun je eenvoudig en snel onze diensten aanvragen voor je klant en de voortgang ervan volgen. We houden de klant ook per e-mail op de hoogte van de voortgang.
In het kort: snel, gemakkelijk en transparant
- Statusupdates: via MTMS kun je de status van het gehele proces volgen.
- Hypotheeksoftware integratie: Maximus Taxatie Management Systeem (MTMS) is geïntegreerd in hypotheeksoftware. Als je met Adviesbox werkt, kun je vanuit deze software een aanvraag indienen.
- Support: snelle ondersteuning van onze medewerkers via telefoon en e-mail.
Wat gebeurt er na een aanvraag?
- Akkoord: Na het invullen van de klantgegevens ontvangt de klant een digitaal verzoek om akkoord te geven voor de opdracht.
- Opdracht in behandeling: Zodra de klant akkoord gaat, begint onze backoffice met de verwerking van de aanvraag en wijst de opdracht toe aan de meest geschikte, onafhankelijke specialist in de buurt van het object.
- Afspraak met klant: binnen 1 werkdag wordt er door de adviseur een afspraak met de klant gemaakt.
- Statusupdates: De adviseur kan de voortgang volgen via het MTMS. De klant ontvangt updates per e-mail.
- Digitaal rapport: binnen 5 werkdagen na het bezoek van de specialist ontvangt de klant een digitaal rapport. Nadat de klant het rapport heeft ontvangen, stuurt Maximus de factuur naar de klant.
- Factuur: de klant kan de rekening direct aan Maximus betalen of binnen 6 maanden bij de notaris.